Everything just fine.

Hi and assalamualaikum.
Hidup saya sekarang dah okay je. Alhamdulillah :) cuma ada la something yang still ganggu aku. K awak, ya dulu memang saya pernah sayang awak segala bagai kannnn.Tapi sekarang saya dah takdak perasaan tu and saya dah bagitau dekat awak kan jangan msg,call or contact saya melalui fb or twitter. Tapi awak still tak faham kan? Kenapa? Susah sangat ka nak faham permintaan saya ni?

Saya tau awak memang still ada perasaan dgn saya tapi tolonglah. Saya nak fokus dgn study saya dulu. Awak pernah kata dekat kawan awak kan,yang awak kesian dekat saya saja kalau tak awak maybe nak dera mental saya kan? WTF. maaf maybe saya kasar dgn awak selama ni.Banyak lagi perempuan lain yang awak boleh buat diaorang sebagai pasangan awak.

About us dah over kan? So,jangan kacau saya lagi kay? harap awak faham :)
K thanks much